【カンボジア支援】

 

IVYカンボジアの野菜出荷で使われ始めた、冷房運搬トラック。
スバイリエンで作ったオーガニック野菜を、プノンペンに運んでいきます。
The AC truck has arrived! We waited, waited and waited! We were expecting to start using this in June… But anyway, it looks beautiful. The only problem is that we still do not receive the organic products which we are promoting using this truck. Anyway, at least now the products can be transported with around 10 degree in stead of 35…

待ちに待った冷房運搬トラックがやっと到着、デザインの塗装も済みました。本当は6月の中旬には使用開始しているはずだったんですが、処々の輸入手続きに時間がかかることかかること。。しかしこれからはこの暑いカンボジアでも野菜を摂氏10度で運搬することができます。オーガニックのロゴは貝塚のりこさん、全体の撮影・デザインは加茂陽子さん、右側面の写真は木村彩湖さんの作品です。在カンボジア日本人女性の力が合わされた力作です。オーガニック野菜の方もトラックに負けずにがんばって欲しいですね。